top of page

你支結他set過咖喎!

話說早幾日,我喺入面做緊嘢,鋪面大叫:「Ryan!出嚟幫手」


我當然係9秒9衝出去啦~


出到去見到師傅幫緊一位客人,忙緊;而另一張枱上面就放咗一支結他喺度,屬於另一位客人嘅,咁佢就企喺度等待緊我嘅幫忙,咁我同事就叫我幫呢個客人望望支結他,睇睇個個線距係幾多


咁我就攞把間尺去度一度,度完之後我就隨手攞埋工具去睇一睇支結他頸嘅直度,我不禁擺出左一副疑惑嘅神情面向客人,可能客人都見到我神色凝重,我見佢都吞咗啖口水,等待我發表偉論


我展露出疑惑嘅表情,係因為我真係覺得有古怪,我冇即時講出我心中嘅疑問,我再細心睇埋支結他其他嘅狀態之後,我真係忍唔住問佢「你支結他set過咖喎,仲要set得好好喎,你唔好同我講係新買,新買都冇理由咁好咖喎」


鋪面一片笑聲,包括位客人都係,個個係度大笑,究竟做咩事呢

我同事「係呀,set過咖,喺樂道度set咖ma」


原來個客人係上嚟返支set好嘅結他,純粹好奇,問一問而家線距去到幾多,並唔係攞支結他嚟set


呢單野正!


21 views0 comments

Recent Posts

See All

《結他8級是什麼?》

係一個指標?係一份認證?係一個目標? 同朋友討論呢一個話題,引伸咗好多個矛盾,好多個心態上嘅問題,而最後都冇一個標準答案,或者結論 事沿係我一個已考咗五級嘅個學生,想結他可再上一步,想將下個目標放喺八級考試;呢件事好理性,學習,練習,進步,目標,好好嘅方向,聽落好似冇咩問題 咁我首先講一講我個學生大概去到咩程度,如果佢打開八級考試書,揀3首歌出嚟,佢聽多啲果幾首歌,對住份譜肯慢慢數下啲拍子,喺我完

bottom of page